Till dig som verkar vara dum

Du ställde ingen fråga. Men någon säger att det inte funkar med BB osv för man måste ha ett eget acc. Men varför skulle jag i så fall säga att jag hade till er? Jag vet att det funkar för jag använder det själv, jag har kunnat göra det på fler datorer och folk jag visat det för har det också fungerat för. Så shut the fuck up, öppna inte käften om du inte vet helt klart. Knas irriterande..

I alla fall. Har ätit en jätte god middag ikväll tillsammans med familjen och farfar! Sen efter det blev jag sugen på att köra så jag och morsan drog ut ända till mormor och morfar - och åt glass och tittade på golf hoho. I alla fall så var det första gången jag körde en så lång sträcka ute på vägen. Väldigt stolt!!!! Ska till soffan nu och mysa med dom andra, kanske drar och träffar Felix senare. Hoppas på det! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR