Bästa studiedagen!

La nyss på luren efter att ha ringt farmor och farfar en stund, mycket kärlek till dom. Så jag måste börja städa mitt rum nu för att det är KAOS även fast mamma städa det igår.. Tänkte göra henne nöjd nu och städa innan jag drar iväg till Angeliqué där jag sover ikväll.

Som sagt så var jag ledig idag :) vaknade och fixade mig direkt för att åka iväg med pappa och köpa ny innebandyklubba, hittade en så jag hoppas den funkar nu på någon träning innan SM slutspelet. Efter det så släppte pappa mig i Västertorp så åkte jag till stan, sen vidare till Kista och mötte upp en fin kille. Vi bara tog det lugnt, var hos honom osv, det var i alla fall as nice. Efter det drog jag till Jaquline, och övningskörde hem därifrån. Så nu ska jag göra det sista på mitt historia arbete och sedan skicka in det, städa rummet och sist övningsköra hem till Angelique. Låter som en bra kväll haha ;)

göra henne nöjd nu och städa innan jag drar iväg till Angeliqué där jag sover ikväll.
Som sagt så var jag ledig idag :) vaknade och fixade mig direkt för att åka iväg med pappa och köpa ny innebandyklubba, hittade en så jag hoppas den funkar nu på någon träning innan SM slutspelet. Efter det så släppte pappa mig i Västertorp så åkte jag till stan, sen vidare till Kista och mötte upp en fin kille. Vi bara tog det lugnt, var hos honom osv, det var i alla fall as nice. Efter det drog jag till Jaquline, och övningskörde hem därifrån. Så nu ska jag göra det sista på mitt historia arbete och sedan skicka in det, städa rummet och sist övningsköra hem till Angelique. Låter som en bra kväll.

Hos mormor & morfar




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR