Hay guys!

Sorry people för en dålig update. Men jag har inte suttit vid datorn förutom nu eller på mina lektioner idag. Just nu har jag några gäster här på besök, vi käka nyss osv men jag ville bara skriva snabbt. Hade 2 lektioner, lunch och sen drog vi till stan för att filma vårat repotage om mode. Efter det så drog vi och tog en smoothie och "snackade", sedan till gymmet och var där i 2 timmar. Nice!!
Igår där emot hade jag fruktansvärt ont i magen, så det blev ingen träning för min del. Softade hos mormor och morfar med allihop framför tv:n och pizza, haha as nice verkligen.
Sorry people för en dålig update. Men jag har inte suttit vid datorn förutom nu eller på mina lektioner idag. Och alla dom här humor-bilderna har varit tidsinställda inlägg.

Just nu har jag några gäster här på besök, vi käka nyss osv men jag ville bara skriva snabbt. Hade 2 lektioner, lunch och sen drog vi till stan för att filma vårat repotage om mode. Efter det så drog vi och tog en smoothie och "snackade", sedan till gymmet och var där i 2 timmar + solade 22 minuter. Nice!!

Igår där emot hade jag fruktansvärt ont i magen, så det blev ingen träning för min del. Softade hos mormor och morfar med allihop framför tv:n och pizza, haha as nice verkligen.


Angeliqués hand

Johanna & Robyn.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR