Fått ett jobb.

Gäsp gäsp.. GÄSP!!!! Haha jag är jätte trött. Har kollat tv precis och ska göra det strax igen, har ingen ork för att sitta vid datorn. Behöver egentligen plugga men idag skiter jag fullständigt i det!!!! Efter skolan så drog vi i stan lite, jag köpte ett par byxor och 3 par trosor. Kan visa senare, galet snygga!! Har skaffat mig ett jobb också! Nöjd tjej ;)

Sen kom jag hem, bytte om direkt och drog och mötte Johanna, vi tog 1 varv springandes i spåret och ett powerwalk och sen 100+ mage. Det var jätte härligt att vara ute igen och jag som cyklade dit. Sen när jag kom hem blev det middag och ett långbad. Älskar att bada! Börjar tidigt imorn så bäst för mig att jag sover tidigt också.. ÄH skit samma, sovmorgon på fredag ju och kanske drar till grönan för att se lfmao, vem vet (!) pussar

Tog en glass också hehe




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR