Helloo there!

Åh hejsan!! Jag är hemma och ska strax se "Humorgalan" vet inte vad det är för något men det LÅTER ju kul, inte sant? ;) åt precis grillat med mamsen och det var så jävla jävla gott. Höll på att dö, tur att jag inte gjorde det då eftersom att jag mår rätt så bra just nu. Efter vi ätit glass drog vi en promenad till Angelica och sedan åt vi lunch där, hehe skit gott. Sen cyklade och gungade vi. Fick skjuts hem av mamsen senare. Och imorse så åt vi frulle i solen osv, jag tror vi var ute i 2.5 timmar :) svider i hela ansiktet, är som en tomat haha, sen pratade jag med farmor och farfar också.

Igår då, vi var hemma hos mig och solade då också, senare började jag duscha och grejer och efter det så drog vi till Ankan och grillade + drack! Sen så drog vi till Salem och då var väl klockan runt 22-23(?) så vi mötte upp Tobbe och någon och gick till en fest som spåra totalat HAHA så vi drog till Mölle och hade det trevligt där, sen fick vi skjuts av Samis kompis till folketshus till en lokalfest. Haha det var kuuuul, men man undrade lite vad man gjorde där egentligen ;) I alla fall LYCKAD med lite konstig valborg för min del..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR