Jag är hemma :(

FÖR DET FÖRSTA. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMAZ. INGEN ÄR BÄTTRE ÄN DU.

Jag är som sagt hemma nu igen, från Spanien.. Åh har lite ångest :( man tänker typ "nu skulle man prickat av sig" "nu skulle man de, och de.." ååh bajs. Jag vill verkligen tillbaka dit, och de är nu nu nu och nu. Fan längtar som
TUSAN. Men vad kan man göra? Jo, se det från den ljusa sidan.
Jag hade det så grymt jävla bra där så FUCK jag e lycklig. Precis allt de där man tycker om. Så fucking bra. Alltihop, jag SVÄR.

Har lärt mig jävla mycket på den här resan så det kommer att ta mig framåt - så glad över det. Jag har också förstått och insett massor som jag kommer ha nytta av. Det bästa av allt, jag vet vad jag vill, och jag tänker kriga men inte som en nybörjare utan som en SOLDAT , sådär BRA, tänka smart och det. Ska strax sova. En STOR KRAM till -





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR