My world. I want you to want me..

Skriver om denna kväll, imorn!! Den har varit underbar med min familj. Världens bästa familj.

I alla fall så känner jag att jag måste.. Måste skriva av mig, lite.. Ba lite.. Liksom, nu det blivit starkare. Känslorna för Dig kommer fram mer och mer. Dom finns där, dom har funnits där, väldigt länge. 2 år snart.. Ändå har vi gått igenom så mycket. Jag vill bara, bara att du ska ringa mig en dag.. Och bara säga att du vill ha mig. Jag saknar dig så mycket att det gör ont. Jag vill öppna en dörr och kliva in i en tid då allt var som bäst. Jag vill veta va jag har dig, få sms från dig när jag ska sova och när jag vaknat. Vill ha det tillbaka som förut.. Den där känslan, jag var helt säker. Säker på att det var som jag tänkte. Obeskrivligt.. Nu är jag bara vilsen och vet inte vart du står. Jag vet inte vad du tänker. Förut visste jag.. Helt säkert. Nu är jag osäker och väldigt ledsen. Du är en person som förstår mig, som faktiskt bryr sig om mig, som jag litade på, som fick mig att tänka annorlunda, och jag fick dig att tänka annorlunda.. Du började se saker på annat sätt. I mina ögon var du underbar. Jag var helt säker på att jag visste vad jag ville, på vad du ville och vad som skulle hända. Nu blev det inte riktigt så. Men jag önskar fortfarande.. Att det finns en chans. Men hoppet är typ borta.. Jag har ställt upp för dig i alla lägen, alltid trott på oss, jag har skitit i vad folk har sagt, kört mitt eget race med dig. Det är jag stolt och glad för, för att det finns bevarat.. Djupt I hjärtat. Så många gånger som jag krigat för dig, för att du ska må bra, för att du ska få det bästa.. Jag ångrar ingenting. Har tagit så mycket skit för din skull, men för mig är det guld. Om jag någonsin kunde göra något.. För att få uppleva något med Dig igen.. Skulle jag göra allt. Jag är inte nöjd än. Men är detta det sista, skulle du ba veta hur glad jag är att jag varit en del av ditt liv..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR