När man har tid på morgonen :)

Gick ju upp as tidigt hehe så nu sitter jag & äter fruktsallad & dricker kaffe! Känner mig as vuxen xD men men.. Ville testa på det! Brukar aldrig dricka kaffe liksom, bara ibland men aldrig gjort det hemma. Även fast vi har maskin och grejer, där gör jag bara chailatte (fast inte jag dåra) för jag ja n inte sånt haha! Min bror som får göra det åt mig.. Men iaf när jag skulle göra kaffe tog det en stund innan jag kom på vilken knapp jsg skule trycka på haha! Så det började komma skummad mjölk och shit. Hahaha! Aja nu har jag iaf lärt mig, Agge kommer hit och softar lite innan vi drar till skolan, nice! Kram

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3218167/images/2012/pic_507fc63ae087c34acb1b8b4c.jpg" class="image">





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR