Oj hade jag en blogg?

Haha har helt totalt glömt bort haha! Herre min skapare.. Ligger i sängen nu (standard) ska sova! Är faktiskt trött eller vet inte egentligen, sa bara något för att det lät bra ^ hade träning ikväll & fick reda på SM uppställningen. Nice nice! Sen så var det i övrigt helt okej träning.. Är as nervös inför SM hophohihi.

Idag hade redovisning, me and my giros! <3 det gick ap bra. Vi lanserade en vara med ny målgrupp! Tungt dedär. Sen efter det slutade vi en timme tidigare! Så kl var 2 & vi drog till maxi och åt thai buffé! PONG <3 så jävlaaaa gott. Sen tog vi en promenad till tunnelbanan (svinkallt). Och så drog vi runt i stan jag & Agge. Köpte ett par skor vet ej om jag ska ha kvar dom men det är en annan femma. Iofs är det bara bytesrätt - fuck det.

Imorn är det halloween dag i skolan. Muums! Haha nej men tänkte stanna hemma men vafan sista gången :(

Aja nu vill jag sova!!!!! Kram





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR