Ojsan..

Haha ups sorry lite keff update men vafan. Idag var ja duktigt och gick ut och sprang 1 timme när ja vaknade! Så jävkla skönt måstte jag säga :D sen tog jag ett långbad och gjorde äppelkaka med pappa eftersom vi hade gäster här senare på dagen. Eller ja, gäster o gäster haha min älskade släkt! Efersom Victor Tommy o morfar har fyllt år. Det va riksmysigt, hade inte förväntat mig annat ;) så vi fikade och gjorde allt dedär som vi brukar så jävla nice <3 så ska läsa engelska till maten hade jag tänkt. Haha seriöst.. sen senare är det solsidan woop!! 

det är fan för kort fan.. haha och nu ropa mamma att det va mat så det blev ingen läsning. lite kort ba, i onsdags va jag hos mormor och morfar hihi vi kollade champions leauge!! så jävla nice. Jag va där själv o sen hämtade mamma mig, sen så har jag bara gått i skolan lite sådär. och i fredags så hade jag match med "dam" mot Täby. Det var skit kul faktiskt! :D och vi vann hihi. Sen i lördags va fan gjorde jag då.. ? wtf.. jag och pappa va ensamma hemma iaf omg jag jobbade juste så sluta jag kl 5 och kom hem, gjorde as god mat, kollade på TV kommisarie späck osv. Körde bandy med pappa.. haha ja ltie av min helg pussar
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR