Skönhetssömn!

God morgon på er! Jag har sovit sjukt länge i natt, det behövdes verkligen må jag säga!! och nu blir det pluggpluggpluuuggg!! Har psykologi prov på fredag.. Hade jag inte det typ förra veckan? Jo, men har ett till och det är på 3 perspektiv.. Här kör man så det bara ryker haha så sjukt. Men iaf.. Känner mig typ stressad inför skolan men det är bara att kämpa på det sista nu förfan.

Vill liksom ut och springa!! När ska man hinna det liksom? Ska lägga upp ett schema senare så jag hinner med det också. Får ångest annars!! Men iaf. Nu blir det att plugga på tre perspektiv och sen är det ju landskamp ikväll YES MIN KVÄLL ÄR RÄDDAD - med andra ord. Sen har jag träning också, längtar!! <3<3 vi hörs under dagen, hoppas ni har det bra i skolan.. Själv är man ledig bitches;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR