Ledig som vanligt

Haha herregud ja är ledig varannan dag, det är inte klokt. Men nu är det ändring på det! Ganska skönt faktiskt, va fan hade inget att göra ibland på mina lediga dagar. Men när ja väl byter ut dem så kmr de säkert bli tomt utan dom. Haha i alla fall så har jag valt andra kurser nu, Rättkunskap och Psykologi. Fett kul ju, har alltid velat läsa dom kurserna så det ska bli jätte kul. 

Idag har jag bara kollat på film "The Notebook" och gjort chokladbollar. Haha de va verkligen jävla gott. Har träning om 1 timme så ska bara fixa mig lite nu och sen äta, och sen åka runt kvart i tror jag. Har läst bok idag också, The Notebook haha, ja vad ska man göra!! Igår måste ja berätta gick från skolan kvat i 6 typ haha, vi jobbade med projekt men det var bara kul! Så inge fel med det. Ska bli bättre på att uppdatera för jag älskar min blogg. 
 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR