Pluggnation

Hej på eeeeeeer. Jag sitter här framför datorn och ska plugga tänkte jag. Sitter sällan vid datorn något mer eftersom jag knappt har tid med det, har ju fan knappt tid med mig själv haha. Så sorgligt!! Men iaf så är jag glad över den lilla tid ja kan sitta här haha. Idag hade jag prov, det var den ända lektionen jag hade - hoppas på det bästa så klart! Har kanske inte berättat?! Men jag fick MVG på mitt naturprov här om veckan, blev jätte glad över det och bara ännu mer taggad på att plugga, untzz.

Blev överlycklig imorse för att ja kunde få skjuts till stationen haha, tack Erik & Victor! Sen så efter skolan var jag jätte förbannad för 3G fuckade upp sig och levde sitt egna liv. Så hade seriöst lust att slå sönder något så jag tror faktiskt dom på tåget undra vad jag höll på med, kunde seriöst inte sitta still hahah. Men det blev bättre senare då jag & Agge gick till bibblan och lånade en engelsk bok till mig. Ska bli grymt kul att läsa den faktiskt :) sen smet vi in på hemköp och köpte bröd och Ben & Jerrys. HAha händer aldrig mig men vafan.. undrar om det är så jävla gott som alla säger.. ! jajajaja nu ska ja plugga! 

BTW. Igår blev ja jävligt arg pga en sak. För. I. Helvete.
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR