#pluggpålördag

Ni anar inte vilken kväll ja hade igår! Bästa kvällen om ja ska vara ärlig. Slutade skolan, drog och tittade på NK efter min jacka jag ska köpa. Den fanns inte i min färg för att den är för skrikig för deras kollektion haha lol. Men fick ett MMS av agge idag att hon hittade den på en butik i PK - Huset! Woop blev as glad!!!! Iaf så åkte ja till mormor och morfar efter skolan och spenderade min kväll där. vi kollde på golf och hade det sådär allmänt jävla bra! sen åkte ja och morfar och köpte pizza och sen myste vi galet :D världens bästa kväll i mina ögon! *-* 

Så imorse gick jag upp runt 10, sen åkte ja runt 11 och hade match i Kungsängen. Vi vann med 8-3 och spelade riktigt bra, så det var grymt kul ^ sen åkte ja till huddinge och kollade match där, kom hem och tog ett bad och sen åt en as god middag, mammas kyckling med tzatsiki osv åh mums!! Så nu sitter jag här å pluggar på en lördagkväll, pappa kom nyss in i rummet med coca cola & citron (han vet va jag älskar!) aja, ska fortsätta plugga till halv 12 och sen blir det läggdags. Har match imorn ocksååååå, sen blire plugg. kramisar!!
 
Btw.. e faktiskt jävligt sugen på att dra å festa. men vissa saker måste man prioritera asså wöööööääh
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR