Random fact we like

åh ja känner mig verkligen super bra idag, haha har pluggat till halv 4 eller 4 tror ja det var till och med. Från klockan 10, sen städade jag rummet, åt en god lunch med min bror och sen nu sitter jag här! ska fortsätta plugga snart igen, men kände att jag behövde ta en paus haha. I alla fall, så jäkla skönt att va ledig så man hinner med lite nödvändiga saker i livet! åh känner mig jätte glad :) har dock bara dammsugningen kvar nu men ska be mamma göra de haha. Jag har total glömt bort att berätta om min helg, tänkte ta detl lite fort nu bara!

i fredags hade vi endast rättkunskap och började sent, sen åkte ja och agge till visättra för att jobba med mitt lag, så jävla snäll som ställde upp på det utan att få pengar eller nånting! en äkta vän dvs. Sen så åkte vi hem till mig och min bror hade kompisar hemma så vi passa på att flippa ur och ha det as kul. Somnade jävligt sent och skulle upp tidigt på lördagen för att jobba igen, lite segt till fyra sådär. Sen åkte ja hem & hon hem till sig, så gjorde ja lite grejer hemma hoho och så fixa jag mig och sen åkte vi till upplands väsby på pink-party hemma hos yassi. De va sjukt kul! Härliga & trevliga människor, dock blev de lite för mycket av det goda, men har så fin vän som tog hand om mig så deva GOOD. haha!! så åkte vi hem och mötte chrille och robin på tåget och skjutsa hem dom haha fucking taxi! Men i alla fall kom inte i säng förän sent då heller, och hade 2 matcher dagen efter! Men det gick bra! Så avslutade jag med att kolla X-factor precis som jag gjorde igår också, passar på när jag har TID. Tränar ju alltid annars så de va kul! haha flum-inlägg :(

Sen måste ja bara berätta att igår så spelade vi in jag och min underbara grupp! :D "girlpower" som vi kallar oss. så jävla glad att vi gjorde det och det gick så himla bra, tack alla som va med! Sen igår efter skolan va jag tvungen att äta en donken, ups.. så jag skulle palla jobba igen, men va fan va där en timme undefär haha men fick med mig en BH hem i alla fall! woho. och sen kolla jag x-factor. så jävla kul!!!! hohohi





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR