Sovdags

Ska berätta lite kort innan jag sover bara. Igår var det fredag och jag skulle plugga, pluggade ingenting och johanna kom till mig ett tag! Sen så hämtade Tobbe upp mig och vi drog och käkade middag, åt på tacobar som va trevligt :) sen så var vi och såg du gör mig galen. En jätte bra film!! Och jag var så inne i filmen haha! I alla fall så efter så hade vi lite kul, spelade air hockey bland annat. Sen när vi åkte hem så satt vi i bilen i säkert 3 timmar & bara snackade, det var jätte mysigt! Så somnade jävligt sent den kvällen..

Imorse drog jag till sköndalshallen (övningskörde) så kolla jag på mitt lag och sen fick jag skjuts till gullmars och mötte upp Bianca och så åkte vi till sickla och åt och sen vidare och kollade på match, TT som krossade Tumba. Sen åkte vi hem eller jag till stuvsta & såg på PSG! Hihi! Sen kom Angelica till mig och vi hade en riktigt mysig kväll med en middag. Ska sova nu är riktigt trött. Det har varit en riktigt bra dag!!!!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR