Spaaaaaaanien!

Sitter som en torsk på rummet och målade nyas naglarna med mitt nyköpta nagellack.. Woooho! Jag och johanna gick runt och utforskade lite haha! Fick med oss ett par grejor iaf :)

Så idag hade vi mösspåtagning på snaps! Haha ;) det var lite kul haha.. Gulligt att ha det här nere medan dom andra i sverige har det och vi missar det. Så köpte vi lunch och åt, johanna och loppan åt pizza & jag gjorde pasta med tomatsås :) sen så blev vi hungriga n och smällde i oss en pizza.. Hade det mysigt på våtan balkong också och det har varit en bra dag idag helt klart!

Så kom vi ju hit igår så vi började med att äta middag & sen hann vi knappt komma in i rummet till vi drog ut och köpa lite vin och så. Så började vi festa och sen gick vi ut runt 12.. Som vanligt kom jag hem och spydde i en timme ungefär.. Naaaaajs!

Ska försöka leta upp champions leauge ikväll!! Det är fan ett måste ju :)

https://cdn2.cdnme.se/3218167/7-3/pic_5180043ee087c319d85fd111.jpg" class="image">





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR