Tjabba

Gud så länge sen det var jag skrev. Har varit en händelserik vecka om man säger så! Orkar inte gå in oå detaljer. Har ju varit his farmor och farfar, kollat SM finalerna i Malmö, dock halvs typ för jag mådde dåligt och fick åka till sjukhus & fick sova där osv. har spelat semifinal i mitt i cupen och gått vidare så det väntas en final på lördag kö 18.00 mot älvsjö. Sen så i helgen såg jag killarnas innebandy på söndagen. Har pluggat religion, media och allt möjligt.
 
nu ligger jag här i sängen i alla fall.  bieber är i stoclholm, herregud alltså så bäst. Idag försov jag mig länge men det va as skönt :) måndag och engelska liksom. Sen åt vi sushi till lunch. MUMS!! Och sen fika jag med agge i stan o sen mötte upp johanna i huddinge för möte med brudarna som ska till spanien! 
Sen vare hem & plugga & snapa. :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR