Feels pretty good

Känns ändå rätt bra nu när jag ska gå och sova. Om man tänker på igår liksom, det var ju helt sinnessjukt! Men ja, skönt att man vet att man är stark och är bra på att glömma saker och gå vidare & skita i folk. Nu handlade inte det om det igår det var annat men ändå, just sayin keep ya head high!

Jobbade idag som sagt och det gick bra, var lite lugnt på lunchen men skönt det. Gillar att jobba och ha rutin och veta att man gör något vettigt och är duktig och har ansvar. Så det är kul! Imorgon börjar jag 06.30 igen så ska sova nu. Har rensat hela rummet med mamma och så jävla skönt att få bort massa jävla random ugly stuff. Har lite kvar att rensa men men! Så idag hämtade Victor & Lemmy oss och sen kom jag hem och sov väl i 2 timmar och så körde jag lite innebandy, vi grillade och allt var mys. Hoppas jag kan lysa som en sol imorgon och göra folk glada :)

Känner verkligen känslan att det är fredag! Kanske är det de som makes me feel happy? Haha vet ej. Dricka imorgon maybe, YES YES YES! :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR