Hello there!

Ligger helt död i sängen som vanligt haha vafan är det med mig :( är helt slut! Men jag gick upp ganska tidigt idag ändå, vad var klockan? Den var halv 7! Så det är duktigt av mig fan. Fixade mig & åt frulle sen åkte jag till Tullingrhallen där jag mötte upp Emma och vi hade hand om 2 grupper, najs najs. Haha så fort vi kom ut & hade delat in lagen så började det ösa ner regn. Haha! Lite komiskt. Men dagen gick bra och jag slutade vid 3! Åkte och handlade efter det, tog mellis & tog ett varmt bad! Har nyss målar naglarna men vetefan om jag är nöjd :/

Igår kom Electrolux Home hem hit och plåtade vårat kök. Trevligt det och kul att mamma får "utdelning" av vad hon gör!! Hihih! Jaja, ska ner och skjuta i källaren nu och sen får vi se vart kvällen leder, börjar halv 9 imorgon med : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR