Skriver från datorn faktiskt!

Sitter och skriver från datorn, det tillhör inte vanligheterna. Haha! 

Idag har jag sprungit ärslet av mig x2 i spåret, helt seriöst fyfan vad jobbigt det var. Men så grymt bra jobbat och helt klart värt det! Ska springa nu varje morgon till och med fredag, för på lördag åker vi på cup i Sala! Sedan har jag bokat riskettan och lite sånt, bra iniativ av mig, så imorgon blir det riksettan. 

Har varit sjukt dålig med uppdateringen :( ska bättra mig för min egen skull, just nu har jag dock lite bråttom, ska hinna sminka mig, fixa mat och sedan ska jag iväg på match i Hässelby, inte min tur att gå på plan än men kan inte hålla mig borta från plasten känner jag! 

Vill bara berätta att i fredags var jag på T.G.I Fridays med Angelica. Det var såååå mysigt! blev inskrivna som VIP och det var ju ett plus i kanten hehe. Så satt vi där och käkade, jag åt hamburgare, mums! Sen tog vi en varsin mojito och gick vidare. Det var en mysig fredagskväll och på lördagen hade vi inkilning med laget, kul kul! Var utklädda till bönder haha! Ja nu har jag jätte bråttom, vi lär väl höras antar jag....
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR