Dålig på att blogga? ganska..

Haha första gången jag sitter vid en dator på typ.. 3 veckor? haha inte riktigt men nästan! Känslan känns så iallafall. Men men.. man har ju allt i luren nu för tiden så det är väl därför. Just nu är jag bara hemma, är ledig på fredagar men skulle jobba idag men vet inte hur det blir med det riktigt än. Det får vi la se! :)

Jag har hela veckan tränat bandy ungefär som vanligt. Bara det att i tisdags så var jag och agge hemma hos min mormor och morfar för dom är utomlands så vi va ensamma där och käka och kolla CL och hade det SKIT MYSGIT! Sov där också och dagen efter var underbar. Hihi åh så mysigt vi hade det :) hade träning på kvällen sen och igår också. Igår köpte jag en ny klubba! Zone Air och ett Force blad till det. Får se hur det funkar men om man går in och tror på det så ska det nog gå an, hehe! har kommit på att jag vill bli bättre på att blogga så ska ta tag i det nu......

Var i vårdcentralen idag lite sådär ovärt när jag inte fick ta proverna eftersom man va tvungen att inte ta min medicin innan haha löjligt ju.. så har gått upp helt i onödan denhär dagen men men. Har hunnit städa mitt rum och min hylla i badrummet iallafall ska bara damsuga sen är allt klart. Så det känns rätt okej ändå..


 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR