Kände för en uppdate...

Ligger i sängen just nu och bara slöar! Se spelat en match ute i Kallhäll redan då klockan hunnit bli halv 2. Vi hade match klockan.. ? 10.15 mot ackers och tog dom med 13-3 eller nått sånt, bra där! Ikväll har vi återigen match, det är mot Älvsjö som kommer bli en tuff men rolig match förhoppningsvis.. ;)

I veckan som varit har jag i alla fall hunnit med en 3 timmars lång engelska lektion! Som vanligt! Har haft DM-Final emot Djurgården. Som vi förlorade men vi fick ett silver i alla fall! =) sedan hade jag träning i måndags, match tisdags, tränade i onsdags samt som jag såg landskampen! Sen i torsdags hade jag också träning och igår var det match! Mot KAIS Mora, tyvärr torsk men vi gjorde en bra match. =)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR