Vidare från regionsslutspelet!

Som rubriken lyder! Vi vann matchen igår mot FC! Helvete vad bra!! Efter att ha varit i Sala fram och tillbaka och tagit med oss tre poäng körde vi en final som resulterade 3-1! Yesyesyesyesyes! :D det firade vi idag på Olerys med laget. Samtidigt som vi såg på Mora-IKSU! Kul match det där :) sen så drog v och handla i stuvsta det sista och jag kom hem och myste med Lemmy, tidigare var vi på assist också, köpte en klubba visar imorgon, och träffa Marcus kuuulkul!😘

Idag gick jag förresten upp förstår inte hur jag kunde.. Men gjorde det och tog mig till skolan alldeles själv men fick skjuts till gullmars som tog typ 1 timme.. Shiet.. Sen så stängde jag omvärlden med ett par lurar och hög musik!

Så skönt att ha Dig, I love you!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR