Hola amigos!

Halloj! =) har missat att jag hade en blogg verkar det som! Har inte skrivit på ett bra tag. Därför har ni missat en heeeel del. Bland annat att vi vann Storvreta, wooop! 1 Guld & 1 brons! Kändes sjukt bra!

Sedan på nyår kan jag berätta lite kort vad jag gjorde. Softade väll på dagen, åkte och såg hockey hos m&m. Var så jävla trött för kom hem 6 på morgonen dagen innan för vi var hos Victor med några! :) iaf, sen hem och fixade mig och åkte till johanna. Så åkte vi vidare till Tyresö och på en tjejmiddag & krök! Haha så drog vi med bussen runt 11, jag sov på bussen så rolig som jag va och sen sov jag vid 12 slaget också, lite för mycket av det goda om man säger så;) så åkte vi från Haninge lite senare! Kom hem till mig runt 6 igen och sov till 3 ungefär..
Drog och solade och sen skulle vi gått på bio med chrille o Herman men något hände så.. Sen har jag tagit prover och lite sånt också.

Idag var det träning med A laget, det gick bra och var riktigt roligt =) fick vara med i PP Också! Ska väll sova strax.

Btw.. So addicted..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR