Så jävla slut!

Jag är så himla slut hela jag. Det är helt sjukt! Har ju börjat träna mera nu på senaste tiden, med damlaget och det. Trodde inte att jag skulle bli såhär trött. När man väl är på planen och kör så kan man köra, kämpa och stå ut! Men det är nu efteråt man känner av att man ökat sin träningsmängd. Haha! Hjälp :/ måste förbättra min kondition! I alla fall så var det träning imorse från 12-14. Så duschade där och efeteråt kom jag hem och åt! så nu sitter jag här och orkar inte med någonting i princip.. ska kanske iväg och sola (ja eller nej?) åh haha beslutsångest. Jag orkar liksom inte ens torka håret.....

Igår var det kul i alla fall! inte för att det inte var det idag haha? men i alla fall så hade agge sovit hos mig från fredagen för då var vi och såg bio med Oliver och Lukas hihi, vi såg en berättelse om Pi. Den var sisdåär, många lackade på oss inne i salongen men come on? sen innan det så var vi och åt middag hemma hos mig! det var hur trevligt som helst och fan vad kul vi hade! sen kom vi hem sent och somna inte förrän 4 kanske.. så dagen efter var det match! =) vi vann med 13-7! så det var kul! :D






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR