You make me feel alive

Har jag dig behöver jag ingen annan. Du är så jävla underbar & oslagbar, det är helt sjukt. Ett ord av dig kan rädda min dag. Du lyser upp min vardag som ingen annan kan göra. Du är helt fantastisk. Längtar till jag får spendera timmar med dig. Det spelar ingen roll vad vi gör, bara sitta i din närhet räcker. Jag är så glad att jag hittade dig. Du är precis som den jag önskat. Du finns där i alla lägen, du förstår mig som ingen annan, du förstår exakt allting. Jag behöver inte säga något, du vet hur det står till. Så jävla fucking underbar! Du får mig att skita i allt. Du ger mig styrka och jag kan bara säga en sak, jag lever ibland på vårt BS. För du är den som ger mig kraften att orka och kraften att förstå. Jag älskar dig så jävla mycket. Och det vet du. Du är bättre än alla andra. Du är världens bästa! Det vet du också. Ingen är som du, jag fucking älskar dig med hela mitt hjärta. Skiter i vad folk säger. Det är du som gör mig hel. Kärlek <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR