Nothing can break me down!

Kan det ha varit min löprunda? Solen? Eller vad var det som fick mig på detta goa humör? Jag har en känsla av att det var när jag var ute och sprang, fick släppa mig fri, fri som en fågel. 

Denna känsla jag har just nu önskar jag att jag alltid kan plocka fram när jag vill. Det är just därför jag lägger ner min energi på att skriva detta inlägg! Jag tänker dela med mig av min känsla och mina tankar jag har just nu, för det känns sjukt bra!

1. Jag känner mig sjukt glad och sprallig. Jag känner mig positiv och så himla uppspelt! 
2. Är så sjukt taggat på livet. Men vadå livet? Tänk att få sätta på sig fina kläder! att dokumentera det. Att vinkla bladet så som du exakt vill ha det. Att dricka iskallt vatten efter du sprunigt milen. Att pausa det här inlägget med att ta en klunk monster. Att få dela sin kärlek med någon. Att möta upp vänner och sätta sig på någons altan och dricka en god drink och äta chili-nötter. Att ligga i sängen och se en härlig film, serie eller något program. Att få platta håret! Att få gå runt i morgonrock eller en härlig mjukisdress. Att få bränna lite i spåret. Att få sminka sig och känna sig fin. (Nu ringde läkaren och sa att proverna inte såg bra ut och jag måste till sjukhuset så fort jag kan, haha löjligt, livet i ett nötskal när man känner att det är på topp). Att få ha på sig keps. Att få steka i solen. Att dricka ett glas med cola. Att känna känslan efter man gjort ett prov eller en uppgift. Att läsa ut en bok. Att lyssna på Justin Bieber. Att smsa med någon man gillar. Att bråka. Att skjuta. Att le. 

Känner mig som en flippare just nu. Men jag måste föralltid kunna ta med mig denna känsla jag känner just nu. Jag är otroligt LYCKLIG och GLAD just nu. Mår så sjukt bra!!!!!!!! Life <3

"Expect the best, be prepared for the worst, fuck that others think&do your own thing"


En jävla viktig del i livet! : 
1. Fuck what people say. Ta ingen skit. Ta aldrig någon skit. Ta inte ens skiten och lägg i papperskorgen, för du ska inte ta en millimeter med skit. Det är en sak om du behandlar folk dåligt. Men för gudsskull är du godhjärtat, ta ingen skit. Thats life, learn how to handle the shit. 
2. Fuck what people think. Skit i vad den kommer tro, hon eller han eller dom. Om du gillar det, skit i dom andra. Gå in för din sak. Ingen ska påverka dig om du ska ha dom skorna eller dom andra skorna. Det är din sak. Vill du ha en blogg, kör. Vill du ha illrosa rum, kör. Vill du vara osminkad, kör. Vill du ha keps, kör. Vill du ha lösnaglar, kör. Vill du ha solbrillor inomhus, kör. Vill du sjunga, kör. FUCK WHAT PEOPLE THINK.
3. Do your own thing. Om du tror på något, tro på det fullt ut. Om du vill något, kör. Om du drömmer om något, sluta aldrig drömma. Ge aldrig upp. Never say never. Never say fucking never. Om du tror på något och går in 110% i det så kommer det att bli bättre än om du gör något du inte tror på. Kör på känsla, kör på instinkt. Det är bara du som kan påverka.
4. Om något känns fel, ändra det. Det är det bästa du kan göra. Känns det inte bra, gör en förändring!! och det är direkt. Du ska trivas, du ska må bra. 

Bild tagen från: http://natt18.tumblr.com/post/46469658445
Det finns alldeles för många som tänker på vad andra skulle tro, tycka, tänka och säga. Men jag säger bara en sak FUCK WHAT PEOPLE THINK OR SAY. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR