Jävla åska!

Hej bloggish :) hahaha. Sitter och bara softar vid datorn då angelica solar i mitt solarium, najs grejer det där. Har ätit en god lunch på uteplatsen och bara snackat, välbehövligt snack det. Imorse åskade det som fan och jag vet inte vad haha, så ja då vaknade självklart jag på min lediga dag! Men somnade som tur var om till runt 12! :)


Igår var vi i skolan och gjorde nationella proven i engelska B. Haha ja, det gick väl fan inte som på rosor inte.. Men i alla fall, hade betygssamtal med min lärare så fick MVG i slutbetyg i rörlig bild C, känns förjävla bra. så drog jag och angelica och fikade efter skolan, på waynes haha det var en upplevelse kan jag säga! Vi satt ute och bara mådde allmänt bra, sen så drog vi hem till henne och bara tog det lugnt och jag mötte upp lucas vid 6 ungefär, så åkte vi till Söderstadion och kollade när bajen spöade Landskrona. Haha inte riktigt kanske men nästan ;) 1-0.
 
I lördags var jag och firade Mikaela, en tjejmiddag med några tjejer, jätte mysigt! Åt grillat och hade det jätte mys. Grattis bästa tjejen! <3 sen efter det så drog jag hem och mötte upp tobbe så sov han hos mig och vi hade det trevligt vi med, så drog han väl vid 5 på söndagen och då tog jag ett långt bad och sen njöt jag av Sveriges match mot ett VM guld! Bara massa najs, tre kronor <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR