15 Maj 2012.

Vilken hemsk dag.. för mig :(!! ooooooh så jobbigt det har varit.. Dagen började bra, trots det att jag hade ont i magen. Åkte som vanligt till skolan och sånt. Redovisade en sak på foto lektionen och lämnade också in min reflektion, skit skönt att ha det gjort!! Sen så var det webbdesign (uuuuääk) och sedan hade jag svenska. Sen var det lunch som vanligt, men inte för mig....

FUCK DET!!!! Jag fick så ont på grund av min sjukdom att de ringde till ambulansen osv. Fick åka den in till Huddinge sjukhus efter många om och men. Blev undersökt och massa saker där.. Dom kunde inte konstatera vad det var. Jag skrek så det lät i hela huset och allt :/ Men nu är jag hemma i alla fall. Mår lite bättre, annars hade dom visst inte skickat hem mig. Men är heeeeeelt slutkörd, men måste ju plugga såå det är vad jag kommer göra denna kväll - igen. Fast jag ska titta hockeyn också, mitt mål är att va klar med allt innan dess. Har redan checkat av en sak på listan, av 3 grejer. Så nu ska jag sätta fart igen! Hoppas ni hade en bättre dag än mig. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR