Lördag morgon

God morgon! Har hunnit ringa farmor♥ en stund på morgonen 30 minuter eller nåt.. ? Vaknade ganska tidigt eftersom jag är så JÄVLA SJUK. Fattar inte, det är ju fint väder och allting.. ändå blir man sjuk? Eller ja igår vad det inte så bra väder eftersom det var SVINKALLT ute och jag höll på att dö.. 

I skolan igår kom Johanna :) vi drog och käka på donken och sen tipsa jag henne om en lyxshake på max så hon köpte det hehe, borde ni med göra? sen gick vi in i en ny butik vid gallerian, ganska nice faktiskt. Tog spårvagnen till Gröna Lund och haha ni anar inte hur mycket folk det var där!!!! Fråga en brud som stod i kön till att köpa kort eller något, hon hade stått där en halvtimma med en nummerlapp och nu var det 1000 före henne. Haha helt knas!! Som tur var så fanns det en kö för oss som ville köpa gröna kortet med kontanter på ett annat ställe så det köpte vi och kom in hur snabbt som helst! Idioter som står och köar i onödan det finns.. (?) Ja så nu har jag gröna kortet. Pappa ville så gärna köpa guldkortet till mig, så snäll som han är! Men tror inte det är så stor idé.. Har ju haft det 4 år i rad också haha..

Haha sen så chillade vi där inne ganska mycket, inne på restaurangen osv eftersom det var så jäkla kallt. Och inne på toan haha!! vi försökte ordna så mitt lag kan dra på en cup också, så vi var skit hype på det och det var lika bra för vi var inne i där typ vid 5.. och LMFAO började inte försen 20.00. Sen mötte vi upp en kille som gav oss lite biljetter, så vi kunde åka popexpressen ett åk haha men det var så jävla kul så jävla värt det!!!! Vi kollade liksom inte på scenen något i stort sätt, bara lite grann men vi chillade mest. Sen så tog vi oss till klarabergsviadukten och fick SKJUTS hem. Alltså ni anar inte hur skönt det var med SKJUTS i den DÄR KYLAN. Det rädda mitt liv lite asså.. [ASSÅ SÅ SJUUUUUKT KATTIGA KILLAR DÄR IGÅRRRR!!!!!!!!]



Aa fick sätta på mig luvtröjan för det börja regna.. :s




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR