God morgon alla skolbarn

Haha skämta (fast bara lite) är ju ledig idag så har sovit grymt länge. Så jävla skönt, de va så himla länge sen jag sov länge. Har liksom verkligen vänt på dygnet på lovet och somnat runt 5 på morgonen men ändå vaknat 12 ungefär. Så nu ska vanorna in igen. Fast det kommer blir jävligt svårt, eftersom jag går i skolan varannan dag och mindre än vad jag är ledig haha det är helt sjjjjukt. Som sagt ni kanske inte vet, men jag vill verkligen inte gå ut skolan. Det är fan livet att gå i skolan. Folk som klagar snälla shut the fuck up. Ni har det bra jag lovar. Och om ni har mycket plugg, behöver gå upp tidigt och shit? men snälla tänk lite iaf, det kommer inte va kul att bli äldre, lovar. 

Har iaf lite ångest och har alltid älskat skolan så de kommer kännas konstigt att bara va där varannan dag. Haha aja, jag hatar att prata om dehär för då får jag bara mera ångest. Knaaaaaaas. Ringde farmor när jag vaknade så vi snackade lite och hade trevligt :D ska fundera på någon lunch. Sen ska jag plugga lite teori och eng. & dricka en jävla massa vatten. 
 
Min nya profilbild på Facebook (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR