Tränat som djur

Som rubriken säger så har jag och Agge tränat som djur idag. Vi möttes vid 12 ungefär och cyklade upp till spåret, sprang en jävla massa och fort gick det! :D var inte hemma försen vid 3 ungefär. Så jag har tagit ett långbad, välförtjänt <3 och nu sitter jag här och tänkte fixa min fula design lite.

Igår så körde jag mig och Agge till Heron City. Med mamma i bilen också såklart! Så köpte vi godis och så haha jag som inte ville ha det egentligen.. aja vi köpte biljetter till Cockpit och så såg vi den. Hade egentligen ingen aning om vad filmen handlade om eller om den va på svenska/engelska haha men den var faktiskt kul. Men de är helt sjukt hur känslig man kan vara! Han som har huvudrollen i filmen har ett barn som är blint, åh jag fick tårar varje gång jag såg honom. Jag hatar att världen är så jävla ortättvis & jag hyllar allihop som har det svårt & som kämpar. Ni är fan bäst allihop.. :(

Efter bion så chillade vi lite och sen så gick vi till spelrummet. Där inne var det jätte kul, vi spelade airhockey och bilspel och något annat spel tillsammans med några jätte snälla killar som vi träffade där haha. Det var en supermysig och rolig kväll i alla fall. Mera sånna tack!

Känslan efter man varit så duktig! :)



Hahahahah som ett barn igen :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR