Advents fika på en tisdag.... ?

Hej alla katter! Ska strax fika lite, advetnsfika och tända ljuset haha. Lite efter är vi min familj eller vad säger ni? Nä men vi hann helt enkelt inte i söndags då det var 2 matcher. Täby FC och Älvsjö. Vi vann första! 8-3 och jag gjorde tre poäng om jag inte minns fel. Lucky girl!! Nästa match kunde jag inte spela av vissa anledningar. På den kvällen sen så åkte jag hem till mormor och morfar och såg på PSG & myste sönder. Sen så på måndagen hade vi match på kvällen mot Södermalands statdslag och den vann vi med, med 10-3 tror jag! Obesegrade denna säsong, 5 månader bakåt. Det är fan inte illa!!!!! så idag har jag varit ledig och grovstädat mitt rum. Flyttat om sängen bland annat haha, kul med en liten förändring sådär. Ska göra klart min önskelista efter fikat, sedan göra en bloppis på instagram med agge och sen ta ett jävla bad tror jag. Pussar
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR