KUL ATT BLI SJUK.

Vilken jävla bra julafton after, att vakna upp till! Underbart att vara förkyld och ha ont i halsen & hosta och inte kunna sova! Somna 3 & vakna vid 10! Tack så mycket =) vad i helvete har jag gjort för att förtjäna detta? Orkar seriöst inte....

Sitter i soffan nu nerbäddad i täcket och läser Zlatan! Tredje gången! Så jävla härligt, ska börja på den nu igen och bara njuta mig igenom boken och hitta inspiration. Hehe! :)

Så igår var det ju julafton! Jävlar vad mysigt det var. Kokade knäck, åt julbord, var med nära och kära och hade det så himla bra helt enkelt! Fick ALLT jag önskade mig, hihi! Jag är en lycklig tjej just nu. "The luckiest girl on the planet" förutom att jag blir fucking sjuk. Åååååååh!!!!! Jävla osis detdär! Fuck!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR