Ny duschad hos Ank efter gymmet!

Sitter hemma hos Ank och dricker JOKK såklart (blåbär) favoriten helt klart. Tog nyss ett långt bad här, så jäkla skönt. 

Innan gymmet så träffade vi Filip och Isak i stan en stund och bara chillade, snackade. Mysigt det också, det var ju trots allt ganska bra väder idag. Sen drog vi till Älvsjömässan, där är det ju UF eller något sånt, det var skojj. Vi köpte vårat gymkort idag så var på gymmet i 2 timmar ungefär. Haha jag älskar att gymma, speciellt på det här gymmet för det är bäst. Efter det så drog vi hem till mig och hämtade min medicin för ikväll sover jag här. Så när vi skulle tillbaka så kör busschoffören helt fel, snacka om irriterande. Att ha väntat på bussen i en onödig tid och så kör den ändå fel så man får GÅ till Ankan, så jävla ovärt. 

När vi kom hit åt vi mellis, avokado, keso och stekt ägg. Haha mumsigt :) ikväll blir det MYSTISDAG. Fan vad nice, lite BB på det ikväll osv. Ska nog se några avsnitt nu eftersom jag missat allt haha. I alla fall, hoppas ni haft en bra dag för det har jag. 











NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR