Sluta vara stressade, just sayin

Appro på att jag precis pluggade färdigt både svenska och historian och inte har någonting att plugga i skolan nu så ville jag bara säga en sak till er.

Sluta vara stressade över nationella proven! Seriöst ni behöver inte vara så jävla hype över det. Säga här kommer IGIGIGIGIG. Ta det lugnt vad fan! Det är ett prov som alla andra, inte hela världen. Så var det inte i min skola i alla fall. Jag gjorde inte ens alla nationella, låg på sjukhus när dom flesta var och behövde inte göra dom sen. Och hur skulle ETT PROV kunna ge er IG? Om ni inte redan har en IG varning. Ett nationellt prov kan inte sänka dig eftersom du redan klarat av det du har gjort för att ha det betyg du har. Du kan bara höja dig. 

Det borde vara så i alla fall, vad vet jag, era lärare kanske är cp. Det var inte mina! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR