The valentine's day

-><-


 

Det viktigaste för mig när det gäller alla <3 dag är bara att alla ska få känna kärlek. Tänk er de som har det dåligt hemma, bland sina föräldrar osv. Kanske blir slagna, inte får hjälp med läxorna, inte får mat osv. Även dom ska få känna kärlek idag. För jag kan inte bara sitta här och prata för mig själv när jag vet att det finns folk som inte har det bra hemma och sånt. Jag är bland dom som har det jätte bra hemma, min familj är som för mig mina bästavänner också. Jag får allt jag behöver hos min familj! (Världens bästa).

ärför tycker jag att alla ♥ dag är en bra dag! Även fast alla whinar om att dom kanske inte har pojkvän/flickvän.Men fucking skärp er! Alla <3 dag handlar om att alla ska få känna kärlek. Och är det med sin partner, med sin mamma, hund, fotbollen, musik, det väljer man själv. Dock tycker jag väl inte att alla uteliggare ska behöva känne looove, för dom är inte värd det ;) aja ha en bra alla hjärtans dag!!!!

 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR