Tråkigt om jag skriver "Big Brother" som varje rubrik?

Har tittat några avsnitt av BB och sedan live programmet. Ska chilla ett tag till men orkar verkligen inte skriva mer här. Men en sak som hände mig idag haha lyssna nu

När vi skulle på bussen imorse vid klarabergsviadukten så var det smockat med folk. Angelica går på där fram och jag i mitten för jag pallade inte vänta, ville sitta. Haha så när bussen åker så ropar choffören i högtalarna "Du med brunt hår och skinnjacka, kan du komma fram och visa din rätt att åka med SL" (asså busskort) haha jag orkade verkligen inte gå fram så jag börjar prata teckenspråk med Angelica och hon fattar direkt att vi ska göra det, haha folk stod och sa "Hallå hallå, gå fram" medan jag lådsades som att jag inte hörde hahahaha, det kallar jag humor.

God natt folket!

Typ lika mycket humor som de här.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR