Min lördag & söndag

Sorry dålig blogging utav mig men som att jag bryr mig. 

Jag har precis kommit ur ett långt och skönt bad! Som jag längtat efter det. Det var första dagen på dansen för mig och det var FETT med kul så jag kommer lätt att stanna kvar. Även fast jag suger haha, men fan vad kul det var! Jag är helt slut i kroppen. Om det beror på dansen eller att jag sov några få timmar i natt det har jag inte svar på. Ja och då vill jag så klart berätta varför jag fick skit sömn. 

Fick skjuts till Sickla igår där jag mötte upp mitt lag, vi åt middag och bowlade. Haha vi fick vänta på våran mat i 1,5 timme. Helt sjukt asså, förstår inte hur man kan göra så, för de första så beställde vi hamburgare allihopa och jag antar att det var för att det skulle gå så fort som möjligt. Vissa hade bacon vissa inte, jag hade inte. Men gissa!!!! Dom hade gjort för många bb = baconburgare AHAHHA :( så jag fick så klart en fucking hamburgare som dom bara plockat bort baconen på + cheddarsås. Fy fan vad vidrit, och kalla pommes på det. OCH DESSUTOM fick andra halvan av laget vänta på deras mat. Aja de var en rolig kväll!! :) Dock sög jag på bowlingen. FIck 122 poäng på 3 serier haha aa ni hajjar. 

Efter det så hämtade vi upp Angeliqué och mötte direkt upp Sacki och Elias och drog på fest i Farsta. Det var kul men samtidigt så förstår jag fan mig på alla som bara ska bråka hit och dit. Så fort det händer minsta lilla grej så är fucking alla där och ska SLÅSS. Asså varför öppnar man inte käften istället går inte de bra eller? -.- (sorry). Vi sov hos mig och var hemma runt 4, gick upp 10 för det var så jävla varmt. Men men, det var värt det för den här söndagen var perfekt!


Hahahahaa

Fegisarna


Såg ut sådär till festen, glömde ta bilder (som vanligt).





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR