Nu blir de middag!

Imorse så drog vi iväg till Heron City med "gänget" och blev bjudna på bio. Vi såg Stig Helmer Story. "Gänget" skrev jag bara för att det var min familj, Angeliqué och några familjevänner. 2 familjer till. Vi visste redan innan att barnen skulle somna på bion men vi gjorde det mest för skojjsskull. Jag var så trött och orkade inte hänga med i filmen, eftersom det är rätt så old-humor i den så var det mer anpassat för dom äldre. Men det tycker jag är bra haha, för då får de äldre ta del av det som vi unga tycker är så kul och som de klagar över. (Pratar inte om mina förädrar, utan mer kanske 60+are)

Efter bion så drog vi med oss thaimat, så pass på. (Varning för udda och vidriga bilder)




Ett akvarium inne på thaien haha random som fan
Och nu.


hej! vad gör du ikväll? allt bra? kramis!

Fina, <3 tack för du sa de! De känns lixom helt tvärt om.. Om du förstår?!

Chillar oxå, ganska skönt! ;)

Men du förstår fina du..att när man är rädd för att något ska hända, och man vet att de håller på att hända..då tänker man inte så, då ger man nästan hellre upp än att ta itu med det! Där är jag nu!..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR