Gråten i halsen bland andra, men nu är jag ensam.

Försöker vara stark, försöker bita ihop. Att behöva sätta på falska leendet och bita sig i läppen, för tårar inte ska falla är inte lätt att palla.

Jag är stark det vet jag. Men det här är så jobbigt. Jag kan inte tänka på något annat, jag vill bara gråta. Men jag biter ihop när folk ser på. Tillsammans med min FAMILJ, det är då jag kan släppa av. Då mina känslor får flöda, men det är skönt. Min familj är bäst..... Jag kommer klara det här, med eller utan dig vid min sida. För att jag älskar dig. Det går inte att släppa, det går inte att sluta tänka på. Du är där var jag än går. Spelar ingen roll om jag skrattar högt för du finns i mina tankar nu, imorn, föralltid. Du har givit mig så mycket, utan dig, så skulle jag inte suttit här idag. Det går inte att förstå, men läget är som det är nu, och det är skit. Men med min familj kring mig så kommer jag inte ge upp hoppet, inte sluta tänka. För Gud är med dig, Gud är med mig. Jag litar på Gud, och vi får se var det leder. Det kommer alltid leda till det bästa tillslut. Vad det är, ja det vet ingen än. Och nu svamlar och babblar jag bara. Men jag skiter i. Du är grym, jag älskar dig. Du är min bästavän, och världens bästa farmor.


Bilden från i julas när jag hade bakat.... :(

Hej sötis! Haft en bra helg? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR