Nu jävlar. NYstart

Nu blir det en FET förändring för min del. Om jag går in i en deprission eller så kan jag oftast bli rastlös och så mycket tankar runt mig, och på senaste tiden har det varit lite så. Eller ja, sen fredags natt. Då äter jag som en gris!! Det ska inte vara så längre. Känner mig jätte oform, kanske inte så konstigt med tanke på att jag är sjuk och har varit det en lång stund. Typ 2 månader. Har inte fått ordentlig träning och känner mig hur lat som helst. Men det ska bli ändring på det i alla fall. Beach 2012 här kommer JAG OCH FÖR FAN JAG MENAR DE!

Ärligt talat, jag ska faktiskt satsa. För ungefär 3 månader sen så började jag göra styrketräning hemma. Och det gav mig resultat, för att jag inte gav upp. Jag blev jätte nöjd och blev bara ännu mer taggad för varje dag som gick. Körde 4 dagar i veckan, vet inte om det behövs mer eller så men jag ska börja igen. Och då ska jag försöka att äta lite minde onyttigt, "några sekunder i munnen, en evighet på kroppen." Bra att tänka på. Dock inte så man blir slut i huvudet tillslut. Men fuck, nu jävlar! Kommer bli så jävla besviken på mig själv om jag tabbar mig. Sen måste min fru hjälpa mig dvs. peppa och stoppa mig för gosaker. CHOKLAD tycker jag är okej!!!! Mer än okej.. Så det äter jag om jag vill, på helgen. Annars ska jag försöka vara utan. Och eftersom jag sett resultat tidigare så varför ska jag tveka? Det är snart Februari och då är det ungefär 4 månader (OMG INGENTING!!) kvar till sommaren. Haha driver någon med mig? 4 månader!!? Och jag ser snön :( Måste ha räknat fel, men nope. Ska göra mig själv stolt. Skiter i om jag är sjuk, ska köra ändå. Sen om min sjukdom hindrar mig, då jävlar, då dör jag. Aja NYSTART veckan som kommer. Bara att bita i det sura äpplet, så ska det nog fungera bra hoppas jag, jag ska verkligen försöka mitt bästa, kommer vara svårt i början.. :)



Ja verkligen! Fin blogg btw :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR