Inlägget e klart

Min dator måste vara jordens segaste just nu! Jag förstår allvarligt talat inte vad som är med den.. haha så fort man startar den så brummar den som om de var tusen MC utanför. Ska fan be om en ny..
 
Iaf så sitter jag här med matkoma eller va man nu säger. Jag är så jävla mätt, tror jag kmr sprängas eller något liknande. Sitter och pratar med min underbara love Roca;) haha som vanligt dvs. Åt en as god middag lövbiff och dedär så jag behöver inte äta på 2 år tror jag. Så mätt känner jag mig! Tänkte berätta bara litegrann. Har ju varit så kass på att skriva och sånt, men jag har inte haft lust. Hände lite grejer som gjorde att jag inte va på humör. Men de gäller att alltid se allt de ljusa, tänka positivt och tro på Gud. Allt löser sig och som sagt, de känns bättre med allt. Jag ska kriga, jag tänker aldrig att ge upp. !! <3
 
Igår vill jag säga, jag fixade mig lite fort efter maten. Eller mamma hon plattade mitt hår medan jag såg klart Zlatan presskonferansen. Haha kände mig lite tvungen, men sen fixade jag mig och vi skulle grillat med vännerna men det började regna så jag åt hemma och sen precis när jag skulle gå iväg så säger mamma "Men Caroline, du måste ju få skjuts i det här vädret. Det regnar ju!" Haha så jag fick skjuts sådär 1km eller något HAHA. Men de va skönt ärligt talat. Så vi satt med grabbarna och bara tog det lugnt, verkligen. Och de va så skönt. Jag älskar såna kvällar. Vi satt väl ute till jag vet inte när och sen gick vi in till Johan och jag spelade lite fifa haha kungen.. INTE. Sen så kollade alla på skräckis förutom jag som inte vågade. Så jag låg och kramade om Chrille hela filmen och sitrrade på alla dom andra. Hahahahh jag har sett kanske 2-3 skräckisar i hela mitt liv. Mitt ord, ALDRIG IGEN. Kan för i helvete inte sova, vrf ska man utsätta sig för sånt skit och inte kunna sova. Aja.. vi hade det verkligen trevligt och kul så sen fick jag skjuts hem klockan va halv 2. Då körde vi hem Agge också så efter det övningskörde jag haha mitt i natten. Kom en HUND mitt i ingenstans.. så blev ett litet äventyr. Sen den kvällen va ganska bra också med tanke på lite snack på mobilen. 
 
& dagen innan så var jag och grillade med min älskade släkt hemma hos mormor och morfar. Och på morgonen så golfade jag med min morfar, hihi skit kul. Kan inte bli bättre när vi är tillsammans. Jag älskar det så mycket. Utav hela mitt hjärta! =)

Black and white

 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR