God morgon min käraste blogg.

Vaknade ganska tidigt idag med tanke på hur sent jag somnade. Men jag orkar inte bry mig om sömnen nu, igår sov ja 12 & en halv timma, så kan lika gärna sova mindre nu. Haha i alla fall så tänkte jag nog titta på solidan eftersom jag inte va hemma när det visades =) fast först ska jag upp och äta. Igår kom Agge hit som sagt. Mamma bjöd oss på världens godaste mat, lövbiff MUMMA & vi såg allsång. Fick hennes bilder, & tillsammans tog vi över 5000 bilder i Agia Napa. Jävla mycket. Samma sak skedde också när jag kom hem, mamma bjöd på värsta middagen och vi myste. Sen kom pappa hem med jordgubbar hihi och jag somna DIREKT. Tyvärr är min bror inte hemma just nu eftersom han är i Magaluf. Lite orolig måste jag erkänna att jag är.. Bara för att jag älskar honom. VBB <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR