Blött hår

Har skapat en ny kategori för min sommarträning. Haha skitkul ja visst!! Den är bara till för mig själv och det fuckar ur ifall ni klickar er in på den så den behöver ni inte röra eller bry er om. För att den är bara till mig! Allt jag nämner om träning kommer hamna där i, haha smart jag e! =) 

Sitter här i alla fall med blött hår efter en skön dusch! Jag och Johanna skottade i säkert 2 timmar eller mer? sedan gick vi ut och sprang i 30 minuter och efter det drog hon hem och jag hem till mig. Så jag gjorde styrka, mer än vanligt. Haha jag är jätte nöjd. Förra sommaren tränade jag typ ingenting, och därav att jag inte palla något i innebandyn heller typ, så nu är jag glad över att jag är inspererad och tar mig ut på joggingrundor, styrkor osv. Haha helt crazy. Men imorn blir det vila för jag har tränat 6 dagar i rad nu och har match på torsdag. Haha!

Ja nu ska jag i alla fall kolla på Polen-Ryssland och det ska bli intressant!!!! Hoppas ni haft en grym dag.
TÄNKER PÅ DIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGG<33♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR