Hos angelica

Hello alla läsare! Kom precis till Angelica nu efter att ha varit en förbi sväng hos mig och tagit mina tabletter. Idag som sagt så åkte jag och pappa till kungenskurva till öppningen av XXL. De va knas mycket folk och jag höll på och dö haha men vi fick de vi ville ha så det var ett stort + ;) som sagt hela processen tog 5 timmar. 5 fucking timmar för att handla lite saker.. ? haha roligt! 

Efter det så gick jag hem och sov, då va klockan 12 eller något, så sov en timme till kl 1 då mormor och morfar kom förbi en sväng för att titta mitt nya golfset som jag köpte. Så jag solade medans till 2 då jag fixade mig efter och lite sånt. Sen så drog vi iväg och hade det mys, lite såhär 20 års "kalas" eller ska man säga firande? Haha inte fan vet jag! Imorn är det mentorsdag och dagen efter det är det skolavslutning.. sista skolavslutningen EVER kom jag på. Sen är det ju studenten, asså japp....:(




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR