Random.

Som sagt en dålig update. Igår fick jag med mig skor, strumpor linda och ett blad = supernöjd :D sen efter det så köpte vi tacos grejor och åkte hem till m&m. Där var vi ett bra tag och vi gick ner till B och tittade, det var spännande men fett läskigt. (Kan ej säga vad det är tyvärr). Så tittade vi Milan-Roma och åt gott! De var nice eftersom då kunde jag titta på lilla El Shaarawi ♥

Haha love is in the air ;)

Sen bestämde jag med en fin kille att vi skulle ses så vi drog hem mitt i allt kaos runt 8, så bara vände jag och skulle åka hemifrån haha då blev klockan 11 helt plötsligt så det blev 2 late. Med andra ord jag missa tåget :( så jag mötte upp Angeliqué för jag var redan fixad och sånt så vi drog till en fest i Huddinge som var skit nice! Fick skjuts hem lite senare av Cornelia och Linus, dom är bara för söta! Det var väl det.. haha om ni bara fick veta vad som hände!

Ankan klar för fest







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR