Universums sämsta dag!

Hejsan.. Idag har det varit största tpl dagen. Använder aldrig det uttrycket så nu idag gör jag det, av en mycket speciell anledning. Det har varit en dålig start på en ny vecka. Dvs inte så bra sömn, inte plattat hår, hade fula kläder idag, fult smink, ont i huvudet, dålig lunch, dåligt med vätska. Ja vad mer ska jag säga? Det har varit en kass dag helt enkelt :(

Så imorn tänkte jag verkligen ta nya tag och göra det bästa av situationen. Längtar redan till imorn! Positiv inställning är vad som behövs. Eller hur.. ? Ska försöka ta mycket nya bilder i veckan också. De behövs verkligen, så jag minns hur jag såg ut våren 2012.. haha. I alla fall så här är en låt som gör en peppad till MAX!!!! Nu ska jag städa rummet, ringa farmor och farfar och sen äta, hoppas ni mår bra. Pussar


Inte bilder från idag men ja, såhär ser mitt hår ut oplattat. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR