Anannas & kiwi

Hej på er! Sitter hos Angelica just nu hoho, har precis smällt i mig anannas och kiwi hehe fyfan vad gott! Sitter och kollar på X factor och softar lite samtidigt haha lol. Hade några  viktiga samtal nyss, eller aa angelica hade ;) haha men gud lol. Idag var vi i alla fall på Willys och praktiserade, demdae bröd och såntdär. As kul ju! Sen på lunchen gick vi till donken men på en bro där vi inte fick gå så då stannade det en bil och körde oss haha fyfan vad snällt! Sen drog vi hem hit och åt tacos och snart kommer pappa med mina tabletter :) woopaa

I alla fall igår va det Saco mässan och sedan drog jag och Johanna till assist och chillaxade och sen hade vi träning men drog hem till mig emellan och käka. sen så hade vi träning och sen efter det gymmade vi.. =) haha jajjja. Pusssssssssssss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR